Aanmelden Proteadag 2018

Het programma op de Protedag 2018 begint om 10:30, op zaterdag 1 september in Vierhouten (Paasheuvelgroep, 't Frusselt 30). Wil je meer weten over deze dag, klik dan hier

De Proteadag is voor leden en hun gezin. Nog geen lid, dan graag aanmelden op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Dit ivm de evenementenverzekering. Bovendien wordt vanuit de contributie onvoorziene extra kosten betaald, zodat wij met elkaar en voor elkaar een leuk programma kunnen neerzetten. Naast de nieuwsbrief krijg je door het lidmaatschap toegang tot de besloten facebookgroep van Vereniging Protea om tips en ervaringen uit te wisselen. Het lidmaatschap van Protea kost slechts € 20,- per gezin voor een jaar.

Graag weten wij op hoeveel mensen we kunnen rekenen, daarom hanteren we een systeem van aanmelden voor deze dag, door de kosten voor de Proteadag over te maken op rekening NL67RABO0394855876 van vereniging PROTEA te Rotterdam. Maak je bijdrage over voor 1 augustus 2018.

De kosten voor de Proteadag zijn voor 2018 € 10,- per kind en € 7,50 per volwassene.

Graag vermelden met hoeveel personen je komt en de leeftijd van de kinderen (bijv. twee volwassenen en twee kinderen in de leeftijd van 1 en 3 = 2 v, 2 k (1+3)).