Kamperen tijdens Proteaweekend

Ligweide Paasheuvelgroep 2

Zoals gebruikelijk kan er ook weer gekampeerd worden op de dagen rond de Proteadag, dit jaar op zaterdag 1 september 2018.

Doordat we de afgelopen jaren zo hard gegroeid zijn en een indrukwekkende groep vormen, is het kamperen niet altijd vlekkeloos verlopen. Dit heeft als gevolg dat we niet bij de campings van afgelopen jaren terecht kunnen. Daarom hebben we naar een plek gezocht die ingericht is op grote groepen. We zijn bij de Paasheuvelgroep in Vierhouten terecht gekomen. Het is een prachtige locatie, grenzend aan de heide en zeer geschikt voor groepen.  Er zijn minder faciliteiten, zoals een kampwinkel of restaurant, maar deze zijn wel in de buurt van de Paasheuvel te vinden. De locatie heeft een veld, met zwemplas, uitsluitend voor ons ter beschikking. Hierop kan gekampeerd worden met tenten, caravans of campers. Verder zullen we als vereniging zorgen voor voldoende wifi, sanitair en natuurlijk een leuk programma!

De Paasheuvelgroep heeft een beperkt aantal verhuurmogelijkheden. Deze zijn inmiddels allemaal al geboekt. We adviseren jullie dan om creatief te zijn en zelf ergens een caravan of camper te huren of te lenen en een plekje op het kampeerveld te reserveren. Het is nog mogelijk om voor het kamperen te reserveren. Dit kan via het aanmeldformulier op de website van de vereniging. Regel de kampeerplek voor 1 augustus om verzekerd te zijn van een plaats.

De vereniging heeft met deze keuze een extra taak gekregen, omdat Protea het kampeerveld en huisjes huurt.  Het verblijf op het kampeerterrein wordt daarom via de Protea website geboekt en betaald aan de penningmeester van Protea. Er kan pas gekampeerd worden vanaf donderdag 30 augustus 12:00 uur. Er kan 3 of 2 dagen worden gekampeerd: donderdag of vrijdag aankomen en zondag vertrekken. De Paasheuvelgroep heeft toestemming gegeven om eventueel maandagochtend 3 september voor 9 uur te vertrekken.

Voor de blokhutten en stacaravans geldt, wie het eerst komt, wie het eerst maalt. De stacaravans en blokhutten kunnen alleen voor 2 dagen geboekt worden. Aankomst vrijdag na 12:00 uur en vertrek uit het huisje op zondag voor 12:00 uur.

ligweide op de paasheuvel

De opties en tarieven zijn als volgt:

Kampeerplek op het ligveld 15 euro per persoon per nacht. Kinderen onder de 3 jaar 6 euro per kind per nacht (prijzen inclusief toeristenbelasting) 2 of 3 nachten.

Finse blokhut

Voor het nachtregister van de camping hebben we de namen van alle personen nodig en of het een kind (t/m 17 jaar) of een volwassene betreft.

Finse blokhut

X  31/8 + 1/9  4 pers      2 nachten totaal bedrag incl toeristenbelasting €170,- (max 4 blokhutten) VOL Niet meer beschikbaar

X   31/8 + 1/9  5 pers      2 nachten totaal bedrag incl toeristenbelasting €180,- (max 5 blokhutten) VOL Niet meer beschikbaar

Stacaravan