Kamperen tijdens Proteaweekend

Ligweide Paasheuvelgroep 2Zoals gebruikelijk kan er ook weer gekampeerd worden op de dagen rond de Proteadag, dit jaar op zaterdag 1 september 2018. Doordat we de afgelopen jaren zo hard gegroeid zijn en een indrukwekkende groep vormen, is het kamperen niet altijd vlekkeloos verlopen. Dit heeft als gevolg dat we niet bij de campings van afgelopen jaren terecht kunnen. Daarom hebben we naar een plek gezocht die ingericht is op grote groepen. We zijn bij de Paasheuvelgroep in Vierhouten terecht gekomen. Het is een prachtige locatie, grenzend aan de heide en zeer geschikt voor groepen.  Het nadeel is dat er weinig faciliteiten, zoals een kampwinkel en restaurant zijn. Deze zijn wel in de buurt van de Paasheuvel te vinden. De locatie heeft een veld, met zwemplas, uitsluitend voor ons ter beschikking. Hierop kan gekampeerd worden met tenten, caravans of campers.

De Paasheuvel heeft een beperkt aantal verhuurmogelijkheden. Er zijn 9 blokhutten en 7 stacaravans beschikbaar. Dit is waarschijnlijk niet genoeg als we dat vergelijken met vorig jaar. We adviseren jullie dan ook, als je geen accommodatie kan boeken, om creatief te zijn en zelf ergens een caravan of camper te huren of te lenen en een plekje op het kampeerveld te reserveren.

De vereniging heeft met deze keuze een extra taak gekregen, omdat Protea het kampeerveld en huisjes huurt en daarmee een financieel risico neemt. Het verblijf op het kampeerterrein wordt daarom via de Protea website geboekt en betaald aan de penningmeester van Protea. Er kan pas gekampeerd worden vanaf donderdag 30 augustus 12:00 uur. Er kan 3 of 2 dagen worden gekampeerd: donderdag of vrijdag aankomen en zondag vertrekken. De Paasheuvelgroep heeft toestemming gegeven om eventueel maandagochtend 3 september voor 9 uur te vertrekken. Wij rekenen op jullie medewerking en verzoeken om vóór 1 juni te boeken via deze link http://vereniging-protea.nl/index.php/aanmelden-proteaweekend Zodra je de rekening krijgt deze te betalen. Betaling is dan ook de garantie dat jullie een plek hebben.

Voor de blokhutten en stacaravans geldt, wie het eerst komt, wie het eerst maalt. De stacaravans en blokhutten kunnen alleen voor 2 dagen geboekt worden. Aankomst vrijdag na 12:00 uur en vertrek uit het huisje op zondag voor 12:00 uur.

Aanmelden kan op http://vereniging-protea.nl/index.php/aanmelden-proteaweekend vanaf dinsdag 3 april 2018 om 9:00 uur.

ligweide op de paasheuvel

De opties en tarieven zijn als volgt:

Kampeerplek op het ligveld 15 euro per persoon per nacht. Kinderen onder de 3 jaar 6 euro per kind per nacht (prijzen inclusief toeristenbelasting) 2 of 3 nachten

Finse blokhut

X  31/8 + 1/9  4 pers      2 nachten totaal bedrag incl toeristenbelasting €170,- (max 4 blokhutten) VOL Niet meer beschikbaar

X   31/8 + 1/9  5 pers      2 nachten totaal bedrag incl toeristenbelasting €180,- (max 5 blokhutten) VOL Niet meer beschikbaar

Stacaravan

X   31/8 + 1/9  4 pers      2 nachten totaal bedrag incl toeristenbelasting €170,- (max 7 stacaravans) VOL Niet meer beschikbaar

Voor het nachtregister van de camping hebben we de namen van alle personen nodig en of het een kind (t/m 17 jaar) of een volwassene betreft.