Protea Minibieb

minibieb Protea

In 2015 zijn we begonnen met de Protea Minibieb. Samen hebben wij een voorraad boeken over adoptie of Zuid-Afrika, die we onderling kunnen ruilen of lenen. Voor iedereen is wel wat te vinden, prentenboeken, voorleesboeken, kinderboeken, informatieve boeken, romans en thrillers. Op deze manier krijgen boeken meer kans om gelezen te worden.

Heb jij vorig jaar een boek geleend bij de Protea Minibieb? Neem het dan mee op de Proteadag. Iedereen die lid is van de vereniging mag gratis een boek lenen (volgend jaar terugbrengen of doorgeven aan een ander Protealid) of ruilen met een boek wat in deze minibieb past. Dus voel je vrij om mee te doen; leen een boek of ruil voor een boek van jezelf, waarvan je wilt dat andere kinderen of mensen het lezen. Als je aanvulling hebt voor deze bijzondere boekenverzameling, neem het mee, dan kunnen we daar andere Proteagezinnen blij mee maken. Boeken van de Protea minibieb zijn voorzien van een sticker/ inlegvel.

Meer informatie: Antoinette Schram 0611 713617