Extra activiteiten tijdens het Proteaweekend 2017

De Vereniging Protea organiseert, naast de bijzondere Proteadag, een aantal avondactiviteiten voor de kinderen die al eerder op de camping zijn. Wij (Paul & Janneke Braam) nemen de organisatie hiervan 'onder onze hoede'. Dat kan echter niet zonder hulp van andere ouders.

Donderdag avond 24 augustus:

20:00 uur  Levend Stratego voor alle kids van 10 jaar en ouder (gratis).

Nodig: 4 ouders.

21:00 uur  Film kijken 12 jaar en ouder (gratis).

Nodig: 2 hulpouders

TIP: neem een zitzak, oude slaapzak, kussen of klapstoel en films mee voor in de Chill/Biostent. Wij zorgen voor strobalen om op te zitten/hangen.

Vrijdag avond 25 augustus:

19.00 uur Dieren Geluiden Spel voor alle kids tot 12 jaar (gratis).

Nodig: 10 hulpouders als "dier" (niet verkleed oid) En ouders die kinderen kids jonger dan 10 jaar evt begeleiden in het spel.

20.30 uur Film kijken kids tot 12 jaar (gratis).

Nodig: 2 hulpouders

20.00 uur  Vertrek voor survival-activiteiten voor kids van 12 jaar en ouder  (€ 8,- per kind) bij Mossel Events. Van 20.30 tot 22.30 uur allerlei activiteiten zoals: klimmuur – kratje stapelen – trapeze - challenge proef- beachvolley- boogschieten- lasershooting. Roulerend in waarschijnlijk 4 grote groepen.

Nodig: 4 ouders die met de kids meelopen naar Otterlo Events (Mosselpad 28 in Otterlo) en 4 ouders voor supervisie tijdens de activiteiten. Die ouders lopen dan met de groep terug naar Camping de Wije Werelt.

De kosten voor het meedoen aan deze activiteit zijn € 8,- per kind. Dit is alleen voor de activiteit en niet voor consumpties. Aanmelden door de naam van het gezin en kind(eren) van 12+ op te geven via e-mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. voor 19 augustus 2017. Indien mogelijk ook naam ouder die meeloopt en kan helpen. Betalen op vrijdagavond vóór 19:00 uur bij Paul en Janneke. Het bedrag graag gepast in envelop met naam gezin én deelnemende kinderen.

LET OP!

• Alle activiteiten kunnen alleen doorgaan als er voldoende hulpouders zijn
  • De survival zal ook alleen doorgaan bij voldoende aanmeldingen.
  • Een week van tevoren zal bekend gemaakt worden of aan deze voorwaarden is voldaan.
  • De leeftijdsgroepen zijn tot 12 jaar (geboren 2006 of later), vanaf 10 jaar (geboren 2007 of eerder) en 12 jaar of ouder (geboren in 2005 of eerder).
  • Je kunt ook zelf een leuke DVD meenemen.